Op dinsdag 23 juni 2026 kregen de 23 leerlingen van het zesde leerjaar tijdens een plechtige proclamatie hun diploma basisonderwijs uit handen van burgemeester Peter Reekmans. Ook dit jaar studeren de zesdejaars van de gemeenteschool alweer af met mooie resultaten die rond het Vlaams gemiddelde zitten. De klas van 2026 die nu afstudeert was trouwens één van de eerste lichtingen die in september 2016 startte opde nieuwe site van de gemeenteschool. Als gemeentebestuur zijn we niet alleen fier op de nieuwe moderne school die we 10 jaar geleden gebouwd hebben, maar zijn we ook vooral trots op de straffe leerkrachten die onze school permanent op een hoog onderwijsniveau houden.
Gepubliceerd opwoensdag 24 jun 2026 om 07:57

