Voor geplande onderhoudswerken aan de watervoorziening is het duidelijk. Klanten krijgen een paar dagen voor aanvang van de werken een brief met de nodige informatie. Bij ongeplande storingen, bijvoorbeeld een waterlek, was dit niet zo evident. Daar komt nu verandering in. Zo mogen klanten een sms en/of e-mail verwachten als er in hun straat een ongeplande storing is vastgesteld. In die automatische boodschap geven we telkens mee wat er aan de hand is, hoe lang de storing zal duren en wanneer de situatie terug genormaliseerd is.
Klanten waarvan het e-mailadres en/of het gsm-nummer bij de Watergroep gekend is, krijgen zo snel mogelijk een automatische melding. Dit geldt enkel voor de klanten die rechtstreeks te maken krijgen met de storing. Wil je zeker zijn dat je de meldingen ontvangt? Via de klantenzone op de website kan je je gegevens toevoegen of aanpassen: www.dewatergroep.be/klantenzone.
De meest recente informatie over storingen en werken is ook altijd terug te vinden op de website: www.dewatergroep.be/storing. Telefonisch contact opnemen kan via 02/238.96.99.