Door een waterstoring is er tot donderdag 7 november om 16 uur geen of beperkt kraanwater in (delen van de) Dries. De Watergroep doet er alles aan om deze waterstoring zo snel mogelijk op te lossen en verontschuldigt zich voor het ongemak.
Wat kan jij intussen doen?
- Gebruik geen water tijdens de waterstoring. Houd alle kranen dicht en laat de wasmachine en afwasmachine (en andere elektrische toestellen die aangesloten zijn op het waternet) niet draaien.
- Klanten van wie we een gsm-nummer of e-mailadres hebben, krijgen van ons dit bericht. Ook jouw stad/gemeente is op de hoogte. Verwittig zeker eventuele huisgenoten en/of buren waarvan we mogelijk geen contactgegevens hebben.
Bruin kraanwater na de storing?
Is jouw kraanwater na deze onderbreking geel of lichtbruin? Het water wordt vanzelf weer helder als je de kraan even laat lopen.
Het troebele water is niet schadelijk voor jouw gezondheid. Geen probleem dus als je er per ongeluk van drinkt.
Meer info over deze waterstoring?
- Surf naar www.dewatergroep.be/storing voor de meest recente update.
- Bel naar het klantencontactcenter van De Watergroep via 02/238.96.99.
De Watergroep
Gepubliceerd opdonderdag 7 nov 2024 om 12:13